Reply To: Dobrý den , poradil by někdo co to znamená ? Prodejce nekomunikuje :-(

#27430
Pavel Kempný
Guest

Poslat dotaz prodejci.
Poslat prodejci do dotazů screenshot chybového hlášení.
Pokud prodejce komunikuje domluvit refundaci nebo náhradní doručení.
Tohle většinou udělá špatná volba doručovatele prodejcem.
Pokud je dlouhá doba k doručení obvykle se domluvím o druhém zaslání s tím že mi prodejce posle nové doručovací číslo.
Pokud ani pak nic nedojde požádat cca 15 dní před koncem o prodloužení ochranné doby.
Pokud nedojde, opět se ztratí, je lhůta 15 dní po termínu k otevření sporu.
Pořídit screenshot z diskuse s prodejcem
Otevřít spor.
Zaškrtnout že jste zboží nedostali!
Zaškrtnout že chcete refundaci.
Přiložit screenshoty.
Odeslat.
Viz teď můj poslední případ. 2x odeslal a 2x se ztratilo.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password