Zdravím,
tak dneska uběhla lhůta prodejci na vyjádření se ve sporu. Ačkoliv zboží je nefunkční a jeho původní cena byla 6 USD, tak ve sporu odpověděl, že spor odmítá a že věří ve společnou dohodu. Výměnu zboží jsem odmítl, protože už v to zboží nemám důvěru.
A v jiném vzkazu mi napsal, abych zrušil spor, že mi nabízí refund 1,5 USD. Nevím, jestli mě zkouší či co, přecen jen je to můj první spor a nevím, jak to zatím chodí. No odpověděl jsem mu, že mně jeho nabídka urazila a že když je zboží nefunkční, že žádám zpět celou cenu.
Vzhledem k časovému posunu bych zítra ráno měl najít jeho reakci. Pokud nebude akceptovat plnou cenu, mám rovnou eskalovat spor přes tlačítko Reject nebo, když už nebudu reagovat, tak se do toho vloží aliexpress sám ? děkuji..