Reply To: Vyřešení sporu Aliexpress – prosba o radu

#7347
Iveta
Keymaster

Juj, než jsem se dostala k odpovědi, tak máte vyřešeno 🙂

No popravdě, nejste jediný, kdo s tím měl problémy a nejen dnes. S nahráváním videa (ve správném formátu a do maximální kapacity) jsou problémy docela často.

Na otázku zda uzavřít spor a pak jej zase otevřít není vždy stejná odpověď. Ozkoušeno mám v původním systému sporů, ale myslím, že stejná pravidla platí i v tomto novém.

Když otevřete spor (only refund), tak hned první otázka je, zda jste zboží dostal.
NE – zboží nedošlo – domluvíte se s prodejcem a můžete spor zavřít, doba pro doručení musí běžet. Pak jej lze znovu kdykoliv zase otevřít – ať už z důvodu, že stále nebylo doručeno nebo že doručeno bylo a má nějakou vadu.
ANO – zboží došlo, ale je s ním nějaký problém, lhůta běží. Když spor zavřete, objednávka se sama uzavře jako doručená a lhůta tak skončí. Máte pak jen 15 dnů na otevření případného nového sporu, ale co vím, ne vždy jde znovu otevřít. Těch 15 dnů po uzavření objednávky spíše platí po obvyklém potvrzení objednávky, takže bych nespoléhala na to, že znovu půjde spor otevřít.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password