Ahoj,
pokud se spokojíš se 70% z ceny, tak spor nech tak jak je. Máš pravdu, pokud jej modifikuješ na 100%, prodlouží se doba sporu zase na 5 dnů. Pokud na spor prodejce nebude reagovat (zprávy u objednávky/sporu se nepočítají), tak spor bude ukončen a automaticky ti tak bude schválen tvůj návrh.
Když doba pro obdržení objednávky vyprší, tak se nic neděje, běží doba sporu a tak se objednávka neuzavře.
Prodejce tě tlačí k něčemu, co není možné splnit před uzavřením objednávky. Dokud běží doba pro obdržení objednávky, tak feedback není možné dát – objednávka se musí buď potvrdit jako přijatá nebo ukončit spor (tím se uzavře i objednávka). Bohužel nevím, jak tomu bude v případě, když doba pro obdržení objednávky vyprší – je možné, že v tomto případě se možná objeví v menu Feedbacků objednávka k udělení hodnocení.
V podstatě je ale “na tahu” prodejce, kdo musí udělat první krok = potvrdit spor. Až pak je možné udělit komentář. Takže mu klidně můžeš slíbit 5 hvězd, aby ti konečně spor potvrdil a poté se sám rozhodni, jestli mu hodnocení dáš (nemusíš vůbec) a případně kolik hvězd.