Dispute finished – peníze ani boty nikde
Dobrý den,
uvádíte jednu nesrovnalost, která si odporuje – status objednávky je Finished a zároveň běží doba 18 dní. Buď něco běží nebo to skončilo.
Pokud je u objednávky Finished, tak Vaše objednávka je ukončená a nelze už znovu otevřít spor, protože ten jste již využil. Bohužel musím říci, že jste o peníze přišel a pravděpodobně s Vámi prodejce nebude ani komunikovat zprávami.
Udělal jste totiž několik chyb:
1) zásilka Vám byla doručována 16/6 – adresát nezastižen, na poště zásilka ležela do 4/7, kde jste si ji mohl vyzvednout. Chápu, že někdy se stane, že pošta neoznámí do schránky zprávu o uložení zásilky, ale měl jste od 30/5 sledovací číslo, které jste si měl hlídat – je to v pravidlech nakupování na Aliexpress. Doporučenou zásilku můžete sledovat i na stránkách České pošty nebo na stránce 17track.net, kterou Vám poslal prodejce. V záhlaví stránky 17track.net je přepnutí na češtinu, takže stránka se Vám také zobrazí v češtině, podrobný tracking si přepenete přímo v trackingu v pravém dolním rohu na češtinu.
Další stránka, kde lze zásilka sledovat je i tato, ale ta je v angličtině: http://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=RS001336200CN
2) správně jste spor otevřel, ale při návrhu na vrácení 0,01US od prodejce jste jej potvrdil a tím se zavřel jak spor tak i objednávka. Na účet se Vám tak vrátil cent, protože jste si to odsouhlasil. Tím už nemáte možnost otevřít jiný spor, ani se dovolávat Aliexpressu o jiné řešení.
Doporučila bych pouze nastudování článků na této stránce jak nakupovat na Aliexpressu a jak spory otvírat a řešit, bohužel tato objednávka je již uzavřený případ a nedá se s tím nic udělat. Je mi líto, že pro Vás nemám lepší zprávy 🙁