Dispute finished – Status of case: Complaint Close

#2565
Aleš
Member

Dobrý den,
možná jsem udělal chybu při uzavírání sporu, mám v tom zmatek 🙂 Otevřel jsem spor dva dny před ukončením dodací lhůty protože zboží mi nepřišlo. Požádal jsem o plnou refundaci, která mi byla schválena s tím, že během 3 – 15 pracovních dnů bych měl peníze dostat, v opačném případě mám požádat AliExpress nebo svoji banku o pomoc.
V tu dobu se mi v detailu příslušné objednávky změnil text OPEN DISPUTE na DISPUTE FINISHED v modré barvě – já jsem ale spor neuzavíral! Kliknul jsem na tenhle nápis abych se dozvěděl podrobnosti – obchodník spor akceptuje – ale poté text změnil barvu na fialovou 🙂
Už jednou se mi stalo, že jiný obchodník spor akceptoval kvůli vadnému zboží, ale dodnes od něj nemám ani peníze ani nové zboží…
V návodu Jak nakupovat… jsem se s třemi vykřičníky dočetl, že spor nemám uzavírat, protože pak ho už nemohu otevřít.
Chápu správně, že AliExpres tento spor uzavřel s tím, že plná refundace znamená ukončení sporu, peníze dostanu zpět a není tedy o čem se dále bavit? Nebo jsem spor fakticky uzavřel já a tím jsem celý problém vlastně uzavřel? Děkuji.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password