Dispute finished – Status of case: Complaint Close
Dobrý den,
spor byl vyřešen (byla přiznána plná náhrada) a tím je ukončen automaticky. A ano, znovu již otevřít nepůjde, ale to nebude potřeba, protože peníze jsou na cestě.
V návodu je napsáno, že spor nezavírat – to v případě, že prodejce Vám DO ZPRÁVY napíše, že máte spor zavřít a že to spolu nějak vyřešíte (vrátí peníze nebo pošle nové zboží). Jenže zprávy nejsou ve sporu rozhodující (Aliexpress do nich ani pak při případném rozsuzování sporu nevidí), důležité je to, co je uvedeno ve sporu.
Takže kdyby jste během otevřeného sporu kliknul na zavření (potvzení) sporu, tak spor se považuje za vyřešený mezi Vámi a znovu jej opravdu neotevřete. Můžete však k zavření použít tlačítko Cancel a to spor zruší a objednávka se tváří, jako kdyby nikdy neexistoval a u objednávky se znovu objeví tlačítko Open dispute.
Pokud se Vám dříve stalo, že spor prodejce akceptoval a potvrdil vrácení peněz, tak Vám buď musely přijít nebo jste měl kontaktovat Aliexpress.