Pokud končí doba na doručení zásilky a zboží nemáš doma, tak se musí kliknout na prodloužení doby dodání – je to odkaz hned pod tím odpočítávání času. No, na to už je teď pozdě, tak pro příště 😉
Hlavně nezavírat spor a natahovat jej a natahovat do vyřešení sporu. Když odpovíš na spor (modifikuješ), tak prodejce má na odpověď 5 dnů, ale když odpoví, tak na tvou odpověď se čeká tuším nejméně 12 dnů, takže klidně vyčkávej, jestli to nepřijde a poslední den znovu odpověz/modifikuj, že zboží nemáš.
Že je poslední info o zásilce z konce ledna není nic neobvyklého třeba u Yanwenu (yw56.com), tam se objeví info, že zboží bylo přijato, posláno do země určení a sledování tím končí. Česká pošta pak doručí do schránky během 7-30 dnů, ale může to trvat déle. Dohledat se to nedá, musíš jen čekat.
Ali garantuje dodání zásilek do 60ti dnů od odeslání (nikoliv od objednání), takže když tam má prodejce jako čas doručení 15-39 dní, odpočítává se tam 39 dní. Když 39 dní uběhne, zboží nemáš a spor eskaluješ na Ali, tak ti odpoví, že máš ještě čekat. Proto se musí prodlužovat ten čas. Když už skončil, tak natahovat čas sporem. Dle mé zkušenosti, kdy mi před vánoci nebylo zboží doručeno ani po asi 81 dnech, tak mi Ali po eskalaci také napsalo, že je vánoční čas, ať ještě čekám…. Ale chce to opravdu počkat nejméně těch 60 dnů.