Jak dál postupovat při otevření sporu?
Ahoj Iveto,
chtěla jsem informovat, jak spor dopadl, ale zatím nedopadl… Napsala jsem prodejci, jestli mi může dát vědět podmínky zaslání zboží zpět a jestli ho mohu poslat obyčejnou poštou. Neodepsal. Zkusila jsem to znovu a opět nereaguje. Už zbývá jen 24 hodin do vypršení času. Nechci přijmout, že mám zboží poslat zpět, když neznám podmínky 🙁 a na Ali jsem našla jen, ať se podívám na podmínky daného prodejce. Ten na svém profilu nemá na toto téma nic. Zvažuji nyní dvě varianty. Buď upravím spor a navrhnu, že chci zpět celou částku, ale nepošlu zboží zpět. Nebo eskalovat spor. Nevíte, podle čeho Ali při eskalování rozhoduje? Jestli se třeba zabývají tím, jak komunikace a upravování sporu probíhalo? Nebo jestli se prostě podívají jen na poslední návrh sporu, ať už byl kohokoliv?
Ještě chci napsat, jak jsme tu řešili to vypršení času u ochranné lhůty…tak se nic nestalo, jsou tam stále nuly a spor běží dál se svým vlastním časem.
Moc děkuji.