Jak dál postupovat při otevření sporu?

#908
Jana
Member

Díky za rychlou reakci!
Pardon, špatně jsem si přečetla, že hradím poštovné já.
Krajka je ivory, bílou jsem právě chtěla. Bohužel jí nevyužiji, mé šaty budou bílé a musela jsem si koupit jinou, protože nebyl čas. Kdyby byla kvalitní, tak si ji nechám, ale přiznám se, že jsem překvapená i z toho, jak vypadá. Možná je tohle v Číně krajka a z dálky to i tak vypadá, ale z blízka mi to bohužel přijde jako špatně ušitá záclona. Když už měla jinou barvu, nechtěla jsem řešit ten vzhled. Obávám se, že ani za zlomek ceny bych to neprodala. Moje nová krajka stála 1500,- metr a ta kvalita se absolutně nedá srovnat. Tahle čínská byla za $ 45, to není málo. Když pošlu zboží zpět normální poštou, tak obětuji cca 500,- Kč, ale vrátí mi $ 178. Budu raději, pokud se mi tyhle peníze vrátí, než mít možná do konce života podivnou krajku doma nebo ji prodat za hodně zlomkovou cenu.
A chápu tedy správně, že mám zboží poslat poštou a ve sporu kliknout na “respond”, kam to uvedu a doložím třeba to video a podací lístek s číslem?
Děkuji.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password