Jak dál postupovat při otevření sporu?

#941
Jana
Member

Ahoj Ivet,
napsali mi z Ali:

…Regarding your order, I am sorry that you didn’t get an amicable solution from seller. We will try our best to provide you any support. As you have returned the goods, we will ask seller to confirm whether he/she has received the goods within 30 calendar days. It’ll take some time for the returned package to reach China. We appreciate your patience over this period.
Note:If you have settled the dispute with seller, please response in the complaint centre so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement….

Zároveň se prodloužil čas o 12 dní u “Dispute Escalated – Waiting for both parties to respond” a znovu mohu vložit reakci.

Chápu to tak, že se čeká na vajádření prodejce (který mimochodem už hodně dlouho nebyl online a nijak nereaguje), a nemusím nic do reakce psát? Díky za tvůj názor. Jsem zase trochu nervózní z toho, že mi někde ubíhá nějaký čas (teď cca 2 dny do konce) a nechápu moc, k čemu je, když psali o 30 denním vyčkávání na reakci prodejce.

Hezký víkend přeji, J.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password