Jak dál postupovat při otevření sporu?

#873
Iveta
Keymaster

Tak hlavně spor neuzavírat, uzavřela by se tak objednávka bez šance dále něco vymáhat!
Částku si určete sama, klidně s poštovným, těch 80% jsem nadhodila jako příklad. Mohla byste žádat 100% vč. poštovného, když se Vám to zboží nehodí, ale osobně já 100% nedávám, pokud to zboží k něčemu je, ale bude se hodit později (např. při objednávce dětského oblečení na 1 rok a omylem mi přišlo na 4 roky – teď je mi ničemu, ale není poškozené, použijeme je později, takže za záměnu požaduji 50%-90%, lépe požadovat 90% a prodejce to usmlouvá třeba na 60% a oba jsme spokojeni).
Takže nahoďte vyšší částku, prodejce Vám ji bude chtít snížit a pak když to budete eskalovat, tak tu částku asi taky sníží.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password