Dobrý den,
pokud má prodejce napsanou bílou barvu v popisu, tak trvejte na svém. NIKDY rozhodně nenabízejte vrácení zboží zpět, poštovné začíná cca na 400 Kč za dopis, u balíčku je to přes 1000 Kč.
U objednávky požádejte pro jistotu o prodloužení času, když řešíte spor. Uděláte to tak, že pod tím časem v objednávkou (zbývá 1 den), je modře zvýrazněný odkaz na prodloužení lhůty. Klikněte na něj, vyskočí okénko, napište tam počet dnů (např. 14 nebo 21) a prodejce čas potvrdí a prodlouží (měl by, zatím se mi nestalo, že by tak neučinil).
Pokud se sporem nesouhlasíte, dejte spor Modifikovat, spor se znovu otevře na původním formuláři a vlastně ho zadáváte celý znova. Buď na prvních podmínkách můžete trvat (kvůli tomu vrácení zboží nedoporučuji), nebo tam dáte, že zboží vrátit nechcete a žádáte vrácení částky – buď celé nebo slevu např. 80% z ceny (zadáte částku např. 5.12 – pozor, nezadávat desetinnou čárku, ale tečku!). Když znova návrh odmítne, dejte eskalovat. Musíte ale počítat s tím, že rozhodnutí Ali je nezvratné, už se nejde dále někam dovolat. Takže zkuste spíše prodejce udolávat opakovaným upravováním sporu a trvání na svém.
Napište pak, jak jste pochodila. Také mne zajímá, jestli ten čas prodlouží a pokud ne, co bude dále, když čas vyprší a zároveň běží spor. Proto je vždy lepší, čas prodloužit (prodejce neví, že zboží již máte v ruce a budete kvůli němu otvírat spor) a po prodloužení (prodejce musí potvrdit do 2 dnů) teprve spor otevřít. Hodně štěstí! 🙂