Jak dotáhnout reklamaci do konce…
Teď trochu nechápu, že prodejce psal, že máte otevřít spor, když spor jste již otevřený měla. Když spor otevřete, zaškrtnete správný důvod sporu, tzn. něco jako zboží se liší v barvě/kvalitě/typu/druhu zboží. Nepřistupujte nikdy na důvody uváděné prodejcejcem, jako osobní důvody, zboží již nechci, zboží se mi nelíbí. Protože to zaškrtnete, on odmítne, Vy eskalujete a Ali Vám to také zamítne, že prostě máte smůlu a nedostanete zpět ani cent. Prodejce Vás takto nabádá ke lhaní k svému užitku. Už jen to, že Vám chce vrátit peníze přes PayPal – to není férové. Mimoto, když tam vrátí peníze, tak si Paypal strhne peníze za poplatky, takže stejně nikdy nedostanete zpět 100%.
Nechte spor dle pravdy přidejte fotky, kde bude vidět zboží objednávané/došlé. Když prodejce spor odmítne, eskalujte jej a Ali peníze vrátí – automaticky na Váš kartový účet. Žádný Paypal nepotřebujete.