Kdy mohu požádat o full refund?

#2531
Lumen
Member

Dobrý den, objednal jsem před týdnem zboží s dopravou “DHL”
Zmatky začínají už na rozdílné dodací lhůtě. Ve volbě dopravy je to 3-8 dnů, v popisu 3-8 pracovních dnů.
Dnes jsem na dni 7 od odeslání a trasovací číslo stále nejeví žádnou aktivitu. Ochrana kupujícího vyprší za dva týdny.
Kdy mám požádat o vrácení peněz jestli zboží do zítřka nedorazí (na 99.9% nedorazí protože ještě ani nebylo vyzvednuto na depu) a jak bych měl reagovat na případnou výzvu prodejce abych ještě počkal že to má zpoždění a „určitě už brzy dorazí“. Nerad bych se předčasně zbavil možnosti dostat peníze zpět a na druhou stranu nechci zbytečně ztrácet čas protože na zásilku dost spěchám. Ještě dodám že jsem prodejce zkoušel několikrát kontaktovat za účelem objasnění stavu zásilky a spolehlivě nereaguje. Díky za rady.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password