Kdy mohu požádat o full refund?
Ano o té 60denní lhůtě od Ali vím ale to už je ta nejzazší pojistka. Já bych spíš potřeboval vědět do jaké míry je závazná ta lhůta u způsoby přepravy abych mohl požadovat peníze co nejdřív.
Ztížené to je v tom že prodejce na žádné dotazy nereaguje takže vůbec nevím na čem jsem. Trasovací číslo jde z Číny a končí doručením v Austrálii. Za dva dny doručeno. Druhá fáze z Anglie ani nezapočala a možná ani nezapočne. Proto zvažuji podání žádosti o refund co nejdřív to půjde ale obávám se možnosti že prodejce ani Ali mé žádosti nemusí nevyhovvět protože těch 8 dnů u DHL prostě nebude závazných a nechají mě čekat nejméně do konce června. Nebo mi po eskalaci a zamítnutí žádosti dokonce peníze propadnou ve prospěch prodejce bez možnosti už se čehokoliv domoci. V tomhle si nejsem jist a nerad bych udělal nějakou botu protože jsou v tom docela velké peníze.