Kdy mohu požádat o full refund?

#2493
Ne Uvedený
Member

Upřímně se musím postavit na stranu paní Zuzany. Aliexpress garantuje dodání do 60 dnů. Někteří prodejci si lhůtu zřejmě sami zkrátí z důvodů přilákání zákazníka. Zásadně nemohu souhlasit s tvrzením, že závazek obchodníka končí tím, že zboží předá přepravci. Jestli pošle zboží přes fedex, DHL anebo přes opelichaného poštovního holuba co dostane nad mořem infarkt, není v případě mnou nespecifikovaného způsobu dopravy můj problém. Závazek obchodníka končí v momentě kdy obdržím v sjednaném termínu bezvadné zboží s parametry jenž jsem si objednal. Pokud si necháte od firmy postavit dům a ten Vám spadne a majitel stavařské firmy se Vám do telefonu rozbrečí, že on nic, že mu dodali špatný cement, taky Vás to nebude zajímat a budete požadovat plnění dle smlouvy nebo odstoupení. Zkrátka kupuji produkt, za určitých podmínek pokud je prodejce nesplní je na mojí benevolenci jak s tím naložím. Osobně čekám maximálně těch 70 dnů. Pro informaci, dle sledovacího čísla mám již rok balík v městě které nedokáži ani vyslovit a stav označen jako vyřazen (tzn. pravděpodobná ztráta). A prodejce mě samozřejmě taky ubezpečil, ze balík určitě dorazí a rozhodně není důvod k tomu otevírat dispute, že stačí ještě počkat pár dnů…

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password