Kdy mohu požádat o full refund?

#2496
Iveta
Keymaster

Upřímně, pletete hrušky s jablky. Nikde jsem nenapsala, že závazek obchodníka končí předáním zboží dopravci. Napsala jsem, že nemůže ovlivnit dobu doručování, což samozřejmě také nemůže. Jednou je balíček doručen za 14 dnů, podruhé za 35 dnů a napotřetí třeba za 62 dnů – stejný prodejce a stejný dopravce. Pokud doba překročí 60 dnů, je na místě otevřít spor a žádat peníze zpět, o tom žádná. Paní to udělala. Zásadní problém je v tom, že paní napsala, že balík už vidí jako doručovaný a přesto chce dostal peníze zpět jen z principu, že prodejce garantoval 50 dnů. Tak prodejce věc pošle, zpoždění neovlivní, 98% lidí se to doručí do 50 dnů, tak proč nenapsat, že garantuje 50 dní na dodání. Slušní lidé to pochopí, počkají i déle. Pokud si nechají vrátit peníze za nedodané zboží a ono dorazí, tak ho i znovu zaplatí. Bohužel pak jsou tu hlavně češi, kteří chtěj na zboží slevu a jak není doručeno do 39 dnů, tak hned peníze zpět, protože je to tam přece napsané a pro jistotku se prodejci všude pomstíme – napíšeme o něm na internet jak je hrozný a dáme mu negativní hodnocení, že nic nepřišlo. Zboží přijde 50tý den a nejenže ho nemíní zaplatit, ale ještě se pak všude chlubí, jak ho mají zadarmo a prodejci to pěkně vytmavili. Bohužel…..
Netvrdím, že je to případ paní, protože nakonec spor zrušila, ale dotaz položila úplně opačně.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password