Jste si vážně jistá, že jste si zažádala o prodloužení ochranné lhůty? Nepotvrdila jste náhodou převzetí zásilky? Pokud jste ale vážně žádala o prodloužení ochranné lhůty, prodejce má čas se k tomu vyjádřit/přijmout Váš návrh, pokud jste tedy žádala na poslední chvíli, je možné, že se ta lhůta už neprodloužila.
Ohledně toho čísla – byla to zásilka registrovaná nebo neregistrovaná?
Nicméně v tuto chvíli, kdy je Váš obchod s prodejcem uzavřen, máte možnost zkontaktovat ho, napsat mu, jaký problém Vám vznikl, a poprosit ho jestli Vám nějak pomůže. Ovšem on už má penízky na svém účte a může se taky docela reálně stát, že Vám vůbec neodepíše – bude Vás prostě ignorovat. Rozhodně ho ale zkontaktujte, třeba to bude jeden z těch poctivějších a doberete se nějakého řešení. 🙂