Pokud je tam napsáno, že je to 49 dní, spor jste otevřela 5 dní před koncem, tedy 44 den, tak se sporem nepochodíte. Požádejte ho o prodloužení doby (15-20 dnů) a až prodlouží, tak spor zavřete kliknutím na Closed. Spor se tak zavře a můžete jej znovu otevřít v případě potřeby po 60ti dnech od odeslání. Datum objednávky není důležitý, sleduje se den od kdy jste obdržela sledovací číslo – od toho data se začne počítat těch 49 dnů. I v objednávce máte napsané “…… pokud objednávku neobdržíte do xx-xx, požádejte prodejce o prodloužení doby nebo otevřete spor….”
Vzhledem k tomu, že Aliexpress garantuje dobu dodání 60 dnů, tak dříve jak po 60ti dnech Vám to zamítne. Prodejci sice píší méně dnů, ale stejně Vám to neuznají a budou se řídit garanční dobou Aliexpress.
Jinak spor eskalovat nemůžete, taková možnost už v novém systému není.