Nedoručená zásilka

#2696
jirka
Member

Velice děkuji za odpověď a informace. Ano již jsem něco ze zkušeností pochtil..
Otevřel jsem SPOR , mezi tím jsme spolu jen planě komunikovali ve zprávách o kuponech a penězích zpět.
Ale nikdo v žádném případě nekliknul na ukončení sporu – tomu tlačítku jsem se záměrně vyhýbal obloukem” !! 🙂
Bohužel spor se skončil (o nás bez nás) a status je: ,,Finished”
Status: Dispute Finished Refund Only US $ 0.00
Když jsem se ptal na podpoře proč mi to sami od sebe ukončili spor” – odpovědeli mi že kontaktují prodejce.
Bohužel nedočkal sem se už vůbec žádné odpovědi ani od podpory 🙁
Je to možné? …Děkuji a s pozdravem Jiří

[b][color=#ff0000]NĚKAM SE ZTRATILA KOMUNIKACE i registrace? .. níže vkládám znovu [/color][/b]
———————————————————————–

Předmět zprávy : Otvorit spor?
Kategorie : Otevření sporu (Open dispute)
Vložil : Iveta
URL : https://www.alirecenze.cz/index.php/forum/otevreni-sporu-open-dispute/311-otvorit-spor/2333.html
Zpráva :
—–
Dobrý den,
komunikace ve sporu a zprávy dole s prodejcem jsou 2 odlišné věci. To co se řeší ve sporu, je průkazné oč se přete, do sporu vidí i Aliexpress (pokud jej dostane k rozřešení). To co si píšete dole ve zprávách, vidíte jen Vy a prodejce, takže tam Vám prodejce může naslibovat hory doly a nemá to žádnou váhu. Dost často toho zneužívají a navádějí k různým akcím, které je osvobodí od povinnosti Vám peníze vracet či měnit zboží.

Nenapsal jste, jak se spor vyvinul – když jej otevřete, má prodejce 5 dnů na odpověď. Když neodpoví, spor jste vyhrál a dostanete to, oč jste ve sporu žádal. Když odpoví a potvrdí spor, tak totéž. Většinou ale spor prodejce zamítne. Od srpna se nadále řeší spory jinak, než tomu bylo doposud, jak je zde na stránkách popsáno. Zatím jak jsem tak pochopila, po zamítnutí prodejcem když nabídku prodejce neakceptujete tak s po 7mi dnech od otevření sporu sám eskaluje na Ali a ti ho začnou řešit. Takže pokud jste spor řešil v srpnu, prodejce spor asi zamítnul, tak spor by měl být stále “živý”, tedy pokud jste prodejci neakceptoval 0 US refund.

Když je spor ukončený, zašle Aliexpress peníze prodejci (Ali drží peníze od doby zaplacení do potvrzení přijetí zboží nebo do vyřešení sporu) a tak není žádná možnost je vrátit. Většinou prodejci poté přestanou jakkoliv komunikovat – peníze dostali a Vy už je nezajímáte. Pokud však prodejce nabízí kupon na 50% peněz, tak jej můžete samozřejmě využít pouze a jen v jeho obchodě. Aliexpress je v podstatě jedno velké tržiště s mnoha stánky. Takže když prodejce z jednoho stánku nabízí slevu, nemůžete ji uplatnit u jiného stánku.

————————————————————————————————————————-
můj první dotaz:
dobrý den , mám prosím dotaz
Otevřel jsem spor: to proběhlo bez problému .. bylo vyžádáno důkazné video.
Prodejce se sice chvilku vymlouval že chyba je v obsluze. Ale po několika argumentech a
důkazném videu přestal namítat = OK.
Výrobek (měřič vody – Ph) byl 100% nefunkční = měl bych tedy správně dostal 100% refund.
Při otevírání sporu jsem samozřejmě také zatrhnul / vyplnil 100% refund.
Nenásledoval žádná reakce ani email , a po té v soukr. diskusi mi po čase byla nabídnuta
pouze poloviční cena = souhlasil jsem alespoň s touto vstřícností.
Po té byl k mému překvapení asi po 5-ti dnech byl SPOR ukončen – já jej ale neukončil ,a
nevím ani časový limit nemohl tak rychle uběhnout ?
Kontaktoval jsem prodejce jak to že spor skončil aniž by došlo k vyrovnání.
Po té mi bylo prodejcem řečeno že jelikož spor byl ukončen – nemůže mi vrátit ani těch 50%
peněz – ale pouze nabídnut Kupony v hodnotě 50% ceny zboží.

Kontaktoval jsem podporu Aliexpress – proč byl spor ukončen bez mého vědomí .. omlouvali
se a že to zařídí .. ale ani se neobtěžovali napsat že to třeba nejde – nebo jsem třeba já
někde snad udělal chybu ? .. o čemž nevím.
Mám tedy prosím dotaz: pokud přijmu od prodejce refundaci formou slevového kuponu – je
možné jej uplatnit kdekoli na Aliexpress , anebo pouze v obchodě” dotyčného prodejce.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password