Nedoručené zboží ani vrácené peníze
Dobrý den,
ve Vašem dotazu je několik nesrovnalostí. Pokud nebyla zásilka doručena do 60ti dnů od odeslání (cca do Vánoc), měl být otevřen spor s žádostí o vrácení peněz a cca v lednu jste měli obdržet peníze zpět.
Píšete, že prodejce protahoval čas, ale objednávka se ukončila – takže čas prodlužován nebyl, nebo jste si o to nežádali, když objednávka vypršela a byla ukončena.
Pokud by jste otevřeli spor, byl by dořešen během několika dnů – prodejce má na odpověď 5 dnů, když zamítne, Vy eskalujete na Aliexpress a oni do cca 3 dnů odpoví a v tomto případě i vrátí peníze. Spor nemůže být otevřený 2 měsíce, to se mi nezdá. Kromě případu, že vracíte zpět zboží do Číny a čekáte na potvrzení prodejcem o přijetí zásilky, tak spor tak dlouho natahovat prostě nejde.
Když s prodejcem není rozumná domluva ve sporu, není nic jednoduššího než spor eskalovat na Aliexpress tým, který během pár dnů rozhodne. Nevidím důvod cokoliv kolem objednávky řešit s virtuálním Evou, která slouží pouze jako nápověda jak na Ali nakupovat. Neřeší problémy, od toho jsou spory.
Nevím jak Vám mohu poradit, když podané informace se mi zdají nedostatečné.