Nekompletní zásilka
Ahoj,
no jestli máš 8 barev = 8 položek v objednávce, tak to uděláš tak, že otevřeš spor jen u té jedné položky. Ten spor se pak týká jen té jedné položky, ne celé objednávky. Takže když ta jedna barva nepřišla – dáš zboží nepřišlo nebo dáš zboží přišlo a níže vybereš, že neodpovídá množství. Případně by šlo uvést ještě možnost níže – balíček přišel prázdný – pořád se to týká jen té jedné položky. A jako refund zadáš celou částku za 1 ks.
Horší to asi bude s fotkami – nafotit, že chybí jeden kus. Je dobré, když prodejci napíší na balíček skutečnou váhu balíčku. To pak dáš na váhu obálku, na to pásky a vyfotíš a pak foto adresního štítku s váhou, aby bylo vidět, že váha souhlasí a jedná se jen o dodaných 7 ks z objednaných 8 ks.
Jestli na balíčku skutečná váha není, zkusit tedy aspoň nafotit tak, že by bylo vidět, že se tam 8mý kus nemohl vejít? Nevím jak to bylo baleno. Podobně jsem reklamovala balíček 3x dětské legíny (svázané do ruličky gumičkou), přišly v malé obálce, že bylo jasné, že třetí by se tam opravdu nevešly, tak mi to prodejce hned uznal.
Jinak potvrzování ostatních položek počká na dořešení sporu. Když reklamuji jednu položku z více v objednávce, někdy se mi po uzavření sporu uzavře sama i objednávka jako celá doručená a rovnou se objeví ve Feedbecích. Někdy se mi uzavře spor jen u jedné položky a ostatní zůstávají v objednávce otevřené a musím potvrdit. Takže raději počkat s potvrzením, protože po dořešení sporu můžeš zadat komentář k řešení sporu i do komentářů u ostatních položek.
Kdyžtak pak napiš, jak ti to dopadlo, držím palce! 🙂