Ahoj,
třeba může být problém s kvalitou fotek (některé fotky z mobilu nejsou dost jasné), nebo je tam poškození špatně vidět, těžko říci. Zkus sem hodit fotky poškození, kouknem na to, co tam tedy prodejce za poškození nevidí. U té hlášky – buď tam máš více než 512 znaků, nebo tam máš překlep v angličtině (plaese místo please apod.). Pokud se ani na druhý pokus nedohodnete, tak jej eskaluj.
U té blůzky, tam nechápu poznámku o tom, že byla nepoužitá. Nebo jsi myslela jako nepoužitelná, na vyhození? Pokud to šlo zašít a věc používat, tak proto Ali uznalo kompenzaci jen 2,2 dle návrhu prodejce. Jestli peníze nemáš na účtu, tak se ozvi znovu Ali, že ti to nepřišlo. Jen ještě upozorním, že když věc koupíš třeba 11/1, přijde ti 22/2 s vadou, vyvoláš spor, uznají ti částku a pošlou, tak tak vrácená částka se ti na účtu objeví zpětně u data nákupu, tedy ty peníze s mínusem hledej u 11/1, ne až koncem února – to je nejčastější problém při dohledávání vrácení částky.