Nevyzvednutí objednávky

#1774
Lenka R.
Member

Dobrý den, jsem v podobné situaci, Jak to u vás dopadlo? Asi se nevyplatí nechat vrátit zásilku zpět do číny?
Snažím se vymyslet jak to správně vyřešit, zda zásilku vyzvednout a požadovat nějakou částku zpět anebo nechat vrátit poštou zpět odesilateli?
U mě to bylo bohužel zboží na svatbu,objednala jsem 12.11.+ připlatila za EMS, která má doručení 6-20 dní, odesílatel měl max. 10 dní na odeslání. Pravidelně jsem ho urgovala. Zásilka se ovšem v systému objevila jako odeslaná až 4.12. -pak to ovšem šlo rychle – 8.12. už je vstup na poštu a odeslání celního listu, ve schránce jsem to měla 11.12. Svatba bohužel byla 12.12. takže vyřídit s poštou clo a doručit zboží se už nepodařilo.
Zboží mám v plánu vyzvednout a požadovat zpět částku za poštovné. Ale zvažovala jsem i myšlenku nechat balíček vrátit zpět odesílateli. Jen nevím, s jakým výsledkem by to dopadlo.
Díky

Lenka R.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password