Obchod uzatvorený, tovar nikde
Dobrý den,
pokud máte objednávku uzavřenou, zboží nemáte, tak jste nechali projít čas pro doručení zásilky – ten si musíte hlídat a před jeho koncem požádat o prodloužení času, když zboží ještě nemáte.
Kde se podle trackingu zásilka nachází? Pokud je to na cestě do SR/ČR, otevřete ihned spor a žádejte peníze zpět. Pokud vidíte, že zboží je na celnici, pro jistotu otevřete spor také. Spor lze otevřít jen 15 dnů po uzavření objednávky, takže kdyby se to na celnici zdrželo a bunda přišla poškozená, tak máte smůlu – spor už neotevřete. Takhle jej můžete otevřít z důvodu “zboží nedošlo” a když přijde v pořádku, tak jej jen zavřete. Když by však přišlo poškozené, změnila byste důvod na “zboží je poškozené”