Otevřený spor a národní volno v Číně

#2185
Ne Uvedený
Member

[quote=”Iveta” post=1665]Dobrý den,
volno je v Číně do 14/2, někteří prodejci však až do 17/2.
Nevím u čeho chcete prodlužovat lhůtu – u ochranné doby? Tu Vám asi prodejce teď neprodlouží, ale máte otevřený spor, takže se můžete dále domlouvat.
Požadoval jste slevu nebo vrácení zboží – to se moc nevyplatí zasílat zpět do Číny, spíš bych požadovala slevu nebo zaslání nového zboží.
Prodejce napsal, že na zboží nevidí žádný problém ve funkčnosti, proto chce, aby jste spor zavřel – což samozřejmě nedělejte, zkouší to na Vás. A proč píše o zrušení – protože tak nebude mít tento spor vedený u Ali jako problémový obchod, něco třeba jako černý puntík za prodej, pro představu. Když spor zrušíte, jako by spor neexistoval (však také zmizí i z Vašich sporů, jako kdybyste jej nikdy neotevřel). Když ale spor akceptujete, tak prodejce má spor, ve kterém se dohodl s kupujícím. Já nevím, jestli jsou prodejci nějak penalizováni od Aliexpressu za počet sporů, ale asi nějaké znevýhodnění to pro ně je, když vždy žádají zavření sporu.
No jinak na spor bych znovu odpověděla, znovu nahrála videa či fotky a trvala na svém. Tím naskočí doba 5 dnů pro odpověď prodejci (tedy pokud to Aliexpress nezměnil kvůli svátkům na delší dobu) [b]a pokud prodejce nezareaguje, tak spor se zavře a dostanete to, oč ve sporu žádáte[/b].[/quote]

Domnívám se, že takhle už to nefunguje. Respektive při sporu řešeném během ledna tohoto roku, to tak nefungovalo. Prodejce nesouhlasil s mojím návrhem a upravil spor, ja tedy spor opet modifikoval. Po vypršení doby co měl prodejce na odpověď se spor automaticky eskaloval na ali. Nedošlo jako kdysi k automatickému řešení situace v můj prospěch, ačkoliv se prodejce již nevyjádřil.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password