Nemáte v PC zakázaná vyskakovací okna? Když kliknete na žádost, tak má vyskočit malé okénko s textem, kde se jen dopíší dny na prodloužení.
Jinak komunikace v objednávce se stejná zobrazuje i u sporu, je jedno jestli píšete ke sporu nebo k objednávce. Spor je ta horní část, kde je řádek Kupující navrhl toto….. čára, Prodejce navrhl toto….. Zprávy dole pod tím nehrají ve sporu roli, musí to být napsané v tom formuláři.
Na stránce objednávky, jak píšete, tak to je jen informativní stav – že je ve sporu a spor probíhá / proress. Klidně na to klepněte, otevře se jen stránka sporu. Ale ty “možnosti” tam nikde nevidím, sice jsem si to přepla do českého jazyka, ale nevím kde to je 🙁
Pokud prodejce na spor ještě neodpověděl, tak eskalovat nemůžete. Ba naopak, pokud neodpoví vůbec, tak jste spor vyhrál.