Popravdě nevím jak dále bude postup. Když mi nepřišlo zboží nebo jsem měla špatné trackovací číslo a otevřela spor, s prodejcem jsem se buď domluvila a spor zavřela (úplně zmizel ze sporů a u objednávky se znovu objevila možnost jej otevřít) nebo prodejce či Aliexpress přiznali vrácení peněz a tak byl spor dořešen. Nikdy jsem nedávala spor akceptovat v případě nedodaného zboží. Akceptaci jsem zatím jen použila při smlouvání o vrácení části peněz z dodaného zboží.
Buď tedy spor zavřete a čekejte až zboží dorazí prodejci zpět nebo jej nechte eskalovat. Aliexpress obvykle řeší 5 a více dnů, takže když spor eskalujete v poslední den pro odpověď prodejci, tak než Ali spor dořeší, tak zboží dojde. Jako důkazy máte jen foto útržku o odmítnutí zásilky a druhý důkaz může být foto trackingu zásilky, kde bude vidět, že byla odmítnuta příjemcem a vrací se zpět.