Podvodné USB Flash disky a SD karty – recenze

#460

Jsem na tom stejně

“Friends, again with you apologize, I’m sorry, I can resend new to you, send you after me personally check, thank you for the timely feedback, I will correct, will find manufacturers to solve, I’ll send you back new USB32GB, but also give you a small gift, apologize, I hope you accept, even if you withdraw the complaint as soon as possible? I believe you are a very charismatic person, honest and sincere. Looking forward to your reply. Thank you.”

– Vidím to tak, že chce, abych stáhl stížnost… a teprve pak mi pošle zboží (to nikdy neudělá). Souhlasím, že tenhle typ stížnosti asi stáhnout nejde. A i kdyby šel, tak bych to rozhodně nedělal do doby, než dostanu zboží. Už jsem se takhle jednou spálil (prodejce poslal vadný produkt, pak mě ukecal na stažení negativního hodnocení, ještě ze mě vytáhl 5 USD za poslání nového produktu s tím, že mi původní produkt zůstane a můžu si ho opravit… nakonec nemám nic – teda kromě ponaučení, že prodejcům rozhodně nemám v ničem vycházet vstříc). Jsem docela alergický na ten jejich podlézavý tón …lhaní a mazání medu kolem huby.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password