K tomuto bych dodala, že řešit neexistující sledovací číslo lze již od 11tého dne od odeslání. AliExpress v objednávce upozorňuje, že sledovací číslo se ve sledování objeví 5-10 den. Pokud se neobjeví, je dobré kontaktovat prodejce, aby prověřil, zda napsal správné číslo. Je možné, že odpoví, že kvůli nízké ceně objednávky (cca do 10 dolarů) poslal pro něj levnější poštou, která je bez sledovacího čísla. AliExpress však pro potvrzení odeslání číslo požaduje, takže tam prostě něco napsat musel. I zásilky bez sledovacího čísla dojdou 🙂
Pokud však prodejce nereaguje na tento náš dotaz na číslo zásilky (2-5 dnů), je dobré ihned otevřít spor, že zboží nebylo doručeno (ve sporu “není logistické info”). Možná až na tento náš krok konečně zareaguje prodejce a ozve se s vysvětlením. Když se neozve, spor po 5ti dnech vyprší a automaticky se nám vrátí peníze.
Tento postup vřele doporučuji ze své zkušenosti, kdy jsem také 1 – 2 měsíce čekala a čekala a ono nic. Ne všichni prodejci jsou slušní. Napíšou číslo jakoby zboží odeslali, ale ve skutečnosti nic nepošlou. Pak spoléhají na to, že si zákazník nebude hlídat doručovací dobu, doba vyprší a Ali mu pošle peníze. Za nic. Tohle udělá vícekrát a pak se konečně začnou ozývat nespokojení zákazníci a teprve poté mu Ali začne zmrazovat nové objednávky.