Pouze stržená platba

#956
Iveta
Keymaster

Dobrý den,
přiznávám, že toto se mi nikdy nestalo (zahraniční i domácí platby kartou), že by odešla platba a objednávka se nevystavila. V objednávkách opravdu tato objednávka není? Pokud se totiž nevytvoří objednávka, strhnutá platba z účtu se nemá k čemu přiřadit a automaticky by se po několika dnech měla vrátit zpátky. A vzhledem k tomu, že je to více než měsíc, tak už by jste ji měla připsanou (vrátila by se k datu 3.3. a jiným datem zaúčtování, např. 15.3).
Potvrzovací e-mail o vytvoření objednávky ne vždy přijde, někdy mi nepřišly i několik týdnů a pak zase Aliexpress to zasílání obnovil.
Čistě teoreticky – nepoužíváte počítač spolu s někým, kdo by mohl být přihlášený na Aliexpress a objednávku by jste vytvořila na jeho účet? Objednávku by tak měl dotyčný mezi svými objednávkami? Já vím, zní to divoce, ale jen mne to tak napadlo.
Napište tedy na Aliexpress, přiložte ofocenou kopii se zvýrazněnou platbou, která Vám odešla z účtu na účet Aliexpress a oni to prověří. Je možné, že platba někde “uvízla” a tak se nepřiřadila ani k objednávce ani se nevrátila zpět.

Ještě mne napadla jedna věc. Mám mBanku. Zaplatila jsem jejich kartou, banka peníze zablokuje do doby potrvzení od obchodníka, že platba skutečně proběhla a následně je až strhne skutečně z účtu. Jenže jsem takto zaplatila objednávku, která byla ihned zmražena (špatný prodejce) a tudíž si tu platbu Aliexpress nevyžádal ke stržení. Podle bankovních podmínek mBanky oni blokují platbu tuším 14-15 dní a když o ni nikdo nepožádá, tak ji vrátí zpátky na účet (zruší blokaci prostředků). Po tu dobu jsem tak peníze neměla k dispozici, na účtě se zobrazovali jako odečtené se symbolem zámku. Po vypršení té doby je odblokovali a stržená částka mi úplně zmizela z výpisu, jako kdyby nikdy neexistovala.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password