Prosba o změnu důvodu sporu
Ahoj, já mám podobný problém..Objednala jsem si šaty a přišlo mi tričko, které jen z daleka připomínalo šaty na obrázku od prodejce..Tak jsem otevřela spor, důvod jsem zadala, že neodpovídá popisu a navrhla jsem, že z těch 4 dolarů, chci vrátit 2,5. (Vím, že tu řeším směšné částky, ale jde mi o princip). Prodejce má vlastně 5 dní na vyjádření, zbývají 2 dny a ještě to nezamítnul, ale každý den mě bombarduje zprávami, že mi vrátí peníze, ale že mám změnit důvod neodpovídá popisu na osobní důvod.. a když jsem neodepsala, tak neustále píše jestli jsem tady a změň ten důvod…Tak se chci zeptat, jak byste v tomto případě reagovali? Změnili důvod na žádost prodejce, nebo to nechali beze změny dojet a v případě zamítnutí mého návrhu prodejcem dále eskalovat spor…Bojím se totiž, ja bylo psáno níže, že jakmile uvedu osobní důvod, tak po zamítnutí a eskalování sporu mi tým aliexpress už neuzná ani ty 2,5 dolaru 😀