Reklamace zbozi, ktere neodpovida popisu prodejce.

#391
Lucie
Member

Dobrý den,

prosím o radu. Mám už od 27. listopadu stav Dispute Escalated – Processing. Asi týden zpět jsem kontaktovala živý chat aliexpress a řekli ať vydržím. Už uběhl skoro měsíc od eskalace případu, od aliexpressu žádné zprávy a navíc mi nejde znovu se dostat na chat. Udělala jsem vše podle návodu, ale po kliknutí na tlačítko pro začátek chatu mě to odkáže na nějaké podivné service tabao, které nefunguje. Přikládám pro představu fotky. Prodejce prodává hrozný šmějd, který neodpovídá popisu (polo “značkové” tričko mělo být z bavlny a je to umělotina skrz kterou je vidět, protože je to jen podivná hustá jakoby síťovina a navíc dorazilo tričko se špinavým flekem a nití čouhající z loga) a já chci hlavně upozornit aliexpress aby někdo stejně jako já nenaletěl na takový šmejd. Za podobnou cenu jsem nakupovala fake polo v Turecku a bylo to kvalitní bavlněné tričko s falešným logem, čekala jsem dle popisu i udanému materiálu něco podobného. Budu moc vděčná za info zda Vám chat funguje a co je špatně.

Attachments:
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password