Reklamace zbozi, ktere neodpovida popisu prodejce.

#434
Lucie
Member

Tak jsem si pomohla sama. Rady tady jsou nepoužitelné. Za prvé nešlo kontaktovat aliexpress přes živý chat protože funguje jenom v prohlížeči Chrome. Za druhé pokud zboží není podle popisu, pak požádejte plnou refundaci. Až prodejce odmítne a navrhne jinou variantu dejte rovnou eskalaci případu. Pak bude na vás poskytnout důkazy, že zboží není podle popisu. Já to vyřešila tak, že jsem udělala printscreen obrazovky a k tomu jsem udělala fotku zboží. Pak měl prodejce 3 kalendářní dny na to dokázat pravost zboží a nebo že je v právu. Když to neudělá a nic nedodá aliexpress případ uzavře ve váš prospěch. Pokud jste v právu rozhodně nepřistupujte na částečné vrácení, máte právo na plné, jen to může být běh na dlouho trať. Já 27. listopadu eskalovala případ, pak jsem jednou kontaktovala s dotazem jak to vypadá a zase se nic nedělo, pak se mi 24. prosince povedlo dostat na live chat alibabi a tam mě přepojili na chat aliexpressu a tam konečně byla slečna/paní, která se mi začala na 100% věnovat a vše popohnala a dala do pohybu. 1. ledna konečně uzavřeno a teď čekám na přijetí peněz. Nebojte se eskalovat případ a nenechte se okrádat. Já už na aliexpressu nakupovat nehodlám. Na e-bay to občas stojí více, ale takové věci jako na ali si prostě nedovolí. PS: pokud se po 14 dnech od podání eskalace sporu nic neděje pravidelně kontaktujte aliexpress přes živý chat aby se Vám začali věnovat.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password