Reklamace zbozi, ktere neodpovida popisu prodejce.
Dobrý den,
ano, lze se bránit, otevřením sporu. Do důvodu zaškrtnout zboží neodpovídá popisu a dole v textu popsat v čem je zboží jiné. Nejlepší je zboží nafotit tak, aby byly na fotografiích rozdíly co nejvíce patrné. Zažádat o většinovou nebo plnou náhradu a čekat na vyjádření prodejce. Často prodejci na tyto spory ani neodpovídají a nechají spor uzavřít ve svém návrhu. Tzn., že prodejce se do 5 dnů nevyjádří a spor se uzavře s náhradou, kterou jste si určila. Pokud by prodejce nesouhlasil s Vaším tvrzením ve sporu (tedy ani jedna strana nechce ustoupit), podstupuje se spor přímo Aliexpress, který jej rozhodne v konečném řešení. Dopředu nelze říci, zda se přikloní na Vaši stranu či na stranu prodejce, důležité jsou však Vaše fotky a dodané informace.