špatný mobil, žádost o vrácení peněz

#1352
Iveta
Keymaster

Dobrý den,
jak to tak čtu, tak bych asi požadovala 100% peněz nazpět, protože telefon nelze používat, nejen kvůli angličtině, ale hlavně kvůli funkčnosti. Doporučovala bych nahrát video, kde bude vidět, jak se seká, hází errory a pod. Toto video nahrát na server uvedený dole ve sporu (tuším Fire Media nebo tak nějak), protože v Číně mají Youtube zablokované, nepřehráli by si to. Poté znovu spor odeslat prodejci a po jeho případné zamítavé odpovědi bych spor eskalovala na Aliexpress. Návod najdete zde:
https://www.alirecenze.cz/index.php/22-jak-eskalovat-spor-na-aliexpress.html

Ta čeština by do něj šla myslím nahrát v nějakém servisu, záleží na typu telefonu, ale měli by být schopni Vám s tím pomoci. Absenci češtiny bych do sporu ani neuváděla, ať Vám to kvůli tomu nevrací prodejce zpět.

Dejte pak prosím vědět, jak jste dopadla, díky!

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password