Spor, otevřen, neuznán, jak vysvětlit prodejci?
Dobrý den,
s tímto jsem se také setkala, balíček se ztratil v Praze a prodejce mi pořád dobu prodlužoval, že to přijde, že mám zkusit lokální poštu.. no úplně stejně. Ale on prodlužovat chtěl, já už ne. Spor Vám sice může zamítnout, ale Vy mu opět modifikujte, že je balíček ztracený. Takto si to můžete “přehodit” 3x, pak se to samo eskaluje na Ali. Klidně při každé modifikaci uvádějte, kolik dnů od odeslání již uběhlo, to pomáhá pak pro Aliexpress. Ali totiž garantuje vrácení zboží po 60ti dnech (prodejci mívají u zboží napsané i méně dnů, ale stejně Vám to prodlouží a Ali to nechce řešit dříve než po 60ti dnech). Takže nyní při modifikaci napište např. Zboží ani po 75 dnech nebylo doručeno a při další modifikaci … ani po 83 dnech. Aliexpress to rychle vyřídí, vidí, že je to opravdu dlouho a vrátí peníze.
Jen dodám, jak dopadl můj případ… spor byl na Ali eskalován po více než 80ti dnech, uznán, vráceny peníze a 2 dny po připsání peněz na účet mi balíček došel 😀 Jenže už nešel doporučeně, jen obyčejně, na sobě měl jen samolepku s mou adresou, ale ne samolepku s čárovým kódem. Asi se někde v Praze strhla o nějaký balík, proto pak podle trackingu byl balíček stále v Praze.