Ahoj 🙂
Prodejce musí zboží zabalit a poslat. Někteří menší prodejci odesílají zboží jednou týdně třeba v sobotu. Určitě počkejte, nic nedělejte, prodejce zásilku pošle a Vám přijde e-mail, že byl balíček odeslán. Prodejce to stihne do konce lhůty, jinak by přišel o objednávku 🙂 Kdyby to náhodou nestihl, tak by se obj. zavřela a Vám by se samy peníze vrátily na účet. Ale to by spíše prodejce Vám napsal zprávu, že z nějakých důvodů (čeká na naskladnění, ušití dané velikosti či barvy apod.) potřebuje dobu delší a požádal by Vás o prodloužení lhůty. Zatím se mi tak ale nestalo, kromě 1 případu vždy odeslal v termínu. A ten jeden co to nestihl, peníze se mi vrátily a za měsíc mi přišlo i tričko – prostě zapomněl napsat objednávku jako odeslanou 🙂