Dobrý den,
obávám se, že reklamace po 2 měsících bude trochu problém. Já osobně jsem se s tím ještě nesetkala, ale co jsem pročítala různé diskuze lidí, kteří chtěli uplatnit reklamaci po takové době, neuspěli.
Zkuste kontaktovat prodejce přes zprávu, popište mu svůj problém, přiložte fotku a doufejte, že bude ochotný to s Vámi řešit. Je totiž docela možné, že Vám vůbec neodepíše, to se stává ve většině případů. Váš obchod je uzavřen, feedback potvrzen, peníze má na účtě, tak proč by si přidělával vrásky. Pokud se tak stane, možná bych zkusila kontaktovat aliexpress podporu. Nicméně jak už jsem předeslala, sama s tím zkušenosti nemám, tak si nejsem jistá, jestli by byli schopni Vám pomoci, ale jelikož chtějí poctivé prodejce, třeba se pochlapí a něco vymyslí.