Vrácení zboží

#839
Iveta
Keymaster

Ahoj,
tady nevím jestli se ptáš na první nebo druhý balíček.
První balíček nepřišel, tak by se mělo požádat o prodloužení lhůty. Pokud je to od odeslání více než 60 dnů, tak otevřít spor. Jestli je to méně než 60 dnů, tak bych raději spor nezavírala, ale natahovala jeho lhůtu pro vyřízení a to tím, že na tvou odpověď ve sporu je čekací doba tuším 12-14 dnů, na prodejce odpověď 5 dnů. Takže pokud odmítl, nechat spor běžet a poslední den na něj odpovědět (modifikovat spor), že zboží stále nedorazilo. Až on odpoví, znovu čekat na poslední den sporu a znovu napsat, že zboží ještě nemáš. Po 60ti dnech od odeslání pak eskalovat na Ali.
Druhý balíček je otevřený spor na nějakou částku a teď se čeká na vyjádření prodejce, což znamená, že se čeká jak se k tomu prodejce vyjádří – jestli vrátí či nevrátí peníze. Pokud ve sporu potvrdí vrácení, tak se u sporu i objednávky objeví finished (dokončeno) a po několika hodinách či dnech closed (zavřeno) a to teprve znamená, že peníze jsou na cestě. Obvykle se mi peníze od potvrzení sporu objeví zpátky na účtě do 2 dnů.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password