To ne, to se nedá říct přímo co čekat. Ale problém je, že jejich rozhodnutí je nezvratné, už se nejde odvolat někam dál, protestovat proti němu, nic. Takže je to opravdu poslední šance, kterou využít při řešení problémů s prodejcem. Proto není vhodné něco eskalovat, když zboží je 30 dní na cestě.
Při eskalaci problému s nedodáním zboží totiž je rozhodující doba od odeslání, protože (jak je uvedeno asi u všeho zboží na Ali) oni garantují vrácení peněz pod 60ti dnech, je to u zboží i v objednávkách znak malého modrého budíku. Prodejci sice píší i méně, obvykle 39 dní, ale stejně při nedodání zboží dobu prodlužují, protože Ali garantuje těch 60 dní. Když je tedy spor eskalován dříve, tak Ali napíše, že je ještě brzo a musí se dále čekat, takže nic. Neznamená to, že ti peníze nevrátí nebo že ti zboží nepřijde, ale že neukončí objednávku, dál zůstává otevřená a zboží je na cestě.
Z mé zkušenosti ale vím, že mi Ali zamítlo i mou eskalaci, že zboží nepřišlo po 72 dnech. Ali napsalo, že je předvánoční čas a že mám dále čekat, takže v tomto případě mi neuznali ani těch garantovaných 60 dnů.