Zásilka neodpovídá objednávce

#709
Iveta
Keymaster

Dobrý den,
žádost o potvrzení doručení zboží zasílá automat, nemusíte na to reagovat. Posílají to (nesmyslně) například i po ukončeném sporu, že máte potvrdit přijetí. Je přece jasné, že když z nějakého důvodu zboží reklamuji, protože po rozbalení nebylo zboží OK dle objednávky, spor s prodejcem vyřeším, tak je přece zbytečné potvrzovat přijetí – ono to ani nikde nejde. Lze jen udělit hodnocení.
Rozhodně si ale hlídejte čas této objednávky, pokud je to méně než 30 dní, zažádejte prodejce o prodloužení doby o dalších nejm. 30 dní, aby zboží stihlo dojít. Pokud se prodejce nebude mít k tomu, aby žádost o prodloužení potvrdil, ani po požádání přes zprávu, vyvolejte spor. Kdyby Vám čas vypršel, už s Vámi prodejce nebude komunikovat a nespoléhala bych na to, že je nové zboží na cestě.
Iveta

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password