Zboží nedoručeno-objednávka uzavřena

#1156
Iveta
Keymaster

Psala jste, že prodejce s Vámi komunikoval, takže z jeho strany byla snaha o doručení zásilky. Peníze dostal, až když jste nechala projít dobu – do té doby Vám zadarmo poslal balíček a čekal na Vaše potvrzení. Kdybyste – jak říkáte – nakupovala po celém světě, tak byste mohla vědět, že žádná pošta nefunguje na 100% a nikdy nebude doručeno 100% odeslaných zásilek a balíčků, tím spíše, když putují přes půl zeměkoule.

Takže když zaplatíte zboží (Aliexpressu, nikoliv prodejci), tak by jste si (podle pravidel Aliexpressu) měla také hlídat dobu, po kterou je Vám balíček doručován a pokud jste již během této doby měla podezření, že balíček neputuje, měla jste otevřít spor a žádat peníze nazpět. Pokud jste ovšem očekávala, že prodejce, který odesílá stovky balíčků denně, že bude každý balíček sledovat, tak to jste bohužel trochu “mimo”, protože takovouto službu neposkytuje ŽÁDNÝ prodejce ani e-shop. A to ani v České republice. Když nakupujete v jakékoliv obchodě, je Vaší povinností se seznámit s pravidly daného obchodu. To, že jste se s nimi neseznámila a přišla tak o peníze, je pro Vás ponaučením pro příští nákupy. Nejen na Aliexpressu. Bohužel, kdo nečte, neví a pak se zbytečně rozčiluje, že mu není pomoci.

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password