Zle vyplnená kolónka State/Province?

#1143
Iveta
Keymaster

Dobrý večer,
no jestli jste si vytvořit účet dnes a objednal, tak Vaše platby objednávek jsou ještě ve stavu schvalovacím, ne? I kdyby již byly platby schválené, tak zboží stejně není odeslané. Takže svůj profil ještě můžete změnit a koukněte se pak do některé z objednávek, jestli se tam ta položka také změnila. Případně bych pro jistotu napsala do zprávy pro prodejce (políčko pod objednávkou), že při objednávce byl špatně uvedený stát a napsala opravu. Tak pro jistotu – ať se zásilky zbytečně dlouho netoulají 🙂

Budu ráda, když pak napíšete, jestli se po změně adresy v profilu promítla změna i do vytvořených objednávek, děkuji!!!

Hezký večer!

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password