Zrušení objednávky

#1771
Andrea
Member

Dobrý den, prosím o radu.
Mám objednané 2 výrobky (boty a košili). Ale ani u jednoho výrobku nevidím na 17 track.net pohyb – že by byly odeslány. A u bot mají ještě uvedené špatné místo dodávky – Rusko.
Když jsem se dotazovala prodejců, jestli zboží bylo odesláno a kde se nachází, prodejce s košilí se mnou vůbec nekomunikuje (2x jsem mu psala) a prodejce bot mi odpověděl: Friends, because the logistics changed our tracking number, we can not determine the location of the parcel, if you still did not arrive the next week, you can open a dispute refund to pay, OK when receive the parcel?
Mohu u obou prodejců otevřít spor, když ještě zbývá doba dodání u bot 31 dnů a u košile 16 dnů?
Moc Vám děkuji za pomoc.
Andrea

AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password