Tak jsem hledala a pátrala a dobrá zpráva – na BLESK PENĚŽENKU se peníze vrátí zpět bez problému. Našla jsem na netu případ z letošního ledna. Paní ověřovala i na infolince Blesk peněženky, kde jí řekli, že peníze ze zahraničí na peněženku poslat nejde. Poslat peníze sice ne, ale tohle je vrácená platba, takže ze sporu se peníze vrátí zpět do peněženky.
Já osobně mám virtuální kartu (jen číslo karty) a vždy si generuji novou dobu platnosti a CVC, jednorázové údaje. A platby se mi také vrací zpět a nepotřebují k tomu žádné potvrzovací údaje.
Pokud zbývá 9 dnů do konce lhůty, tzn. prodejce má dobu nastavenu na 38-39 dnů, zažádejte si o dalších 21-30 dnů. On Vám to rád schválí, často ještě dny přidají, jen aby kupující neotevíral spor a nepoškodil tak jejich obchodování na Ali (nevím jak, ale vždy prosí, ať jen hlavně neotvírám spor, že je to poškozuje).
Na odeslání nového produktu bych raději netrvala – budete prodlužovat znovu dobu a čekat. Po těch 60ti dnech raději se zkuste domluvit zda ještě chcete čekat či ne. Případně mu nabídněte nové objednání zboží (nová objednávka). Otevřete spor, že to nepřišlo, on schválí a Vy si objednáte zboží znovu a běží Vám tak nová doba a objednávka bude na nové číslo zásilky. Jinak – objednávat si to znovu u něj nemusíte, možná najdete i výhodnější nabídku než když jste si objednávala u tohoto prodejce, záleží na Vás.