Na zaklade emailu reaguji i zde, pro případ, že by se někdo dostal do obdobné situace anebo kdybych se mýlil aby mě někdo mohl opravit.
Detail objednavky z ali:
Status: Closed
Remminder: Seller did not ship goods
Ano! Případ je uzavřen. Zřejmě vypršel tzv “processing time”. Neboli čas který má prodejce na odeslání zboží. Většina prodejců si na “processing time” vyhrazuje týden. Což by i tak časově odpovídalo době objednávky. Osobně se mi tento případ ještě nestal. Ale v podobných případech (prodejce byl podvodník, zboží navzdory tvrzení nikdy neodeslal a aliexpress mu proto smazal účet) došlo vždy k vrácení celé částky ze strany aliexpressu. Zkontrolujte si email, který jste zadala při registraci na aliexpress. S pravděpodobností atakující 100% Vám přišlo vyrozumění o této situaci i s popisem co se bude dít dál. Vrácení peněž není okamžité a trvá obvykle několik dní. Doporučuji v první řade zkontrolovat ten email. V druhé řadě se podívat na detail objednávky na PC. Mobilní verze ALI je fajn kvůli slevám, ale ne zcela nahrazuje plnou verzi.