Dobrý večer a ahoj všem ☺ potřebovala bych prosím poradit.
U jedné objednávky mi prodejce poslal špatně podací číslo, respektive někoho jineho, balíček pod tím sledovacím číslem byl v pořádku doručen majiteli, ale doba pro doručení běží dál a tak čekám zda i mě balíček doručí, prodejce mi neposlal číslo mého balíčku, že se zeptá na poště a ať určitě čekám, že balíček dorazí. Asi za hodinu mi vyprší doba doručení. Mám otevřít spor již teď nebo mám počkat až po uplynutí doby pro doručení?
U druhé objednávky se mi zase stalo, že jsem ve sledování měla napsáno jen zrušeno, tak jsem psala prodejci co se stalo, bylo to v době jejich svátků, napsal mi, že se omlouvá, že se asi ztratil a jestli ho chci zaslat znovu. Tak jsem napsala, že samozřejmě ano a ať mi pošle i nové sledovací číslo, abych věděla kde balíček je. Napsal mi, že určitě pošle, ale že je potřeba udělat znovu novou objednávku, kdy zaplatím 0,01$ a on mi balíček znovu zašle. Kdyz jsem to udělala, napsal mi, že mám tu původní objednávku potvrdit, že jakmile mu peníze dorazí on odešle objednávku znovu. Tak jsem to udělala ( až pak mi došlo, že je to asi blbost) ještě stále mám možnost otevřít spor, prodejce ma hodnocení 97,8% , tak snad není žádný podrazák, ale nevím ☹ máte s tím někdo zkušenosti?? A jak bych měla zaplatit jen 0,01$ , když po mě Aliexpress chce plnou částku objednávky??
Omlouvám se, jestli někomu mé dotazy přijdou hloupé, ale zatím jsem nemusela tyto problémy řešit, tak nevím. Díky za rady.