Dobrý večer, mám problém. V mém účtu na Ali se mi objevují objednávky na jakousi ruskou adresu, i když si chci něco objednat já, mám jí tam vedle svojí zadanou (jako primární). Jak to můžu řešit? Jako by se nám nějak propojily 2 účty, nechápu to. Ale žádné peníze mi ze zadané karty za ty další objednávky nezmizely. Dokonce i při přihlášení do Ali na PC se mi nabídla ruská emailová adresa… Předem díky za jakoukoliv radu co s tím 🙂
Změňte si heslo k účtu a nastavte si tam něco pořádného, nedávejte si hesla ve stylu: Anička, admin, Lucinka, Miley Cyrus, ale dejte si tam něco ve stylu: “Chlup12Paprika145”
Bohužel se mi to stalo také. Podpora mi s tím nepomohla a heslo jsem změnit nemohla jelikož to udělal ten co se mi tam naboural. Změnil heslo i kontaktní e-mail. Nakonec jsem si musela udělat nový účet. 🤷